Sprawdź naszą ofertę drukarek i rozwiązań w handlu detalicznym.

Produkty Zebra to najlepszy wybór!

Printers in retail

Drukarki w sprzedaży detalicznej

Savvy retailers rely on Zebra’s thermal printers and supplies to help reduce operating and labor costs and build customer loyalty.

Case Study

Case Study

How other business benefits from Zebra® technology.

Is There a Zebra in Your Life?

Software

Wysoka-wydajność oprogramowania

Whether you are a small business or a large enterprise, Zebra’s CardStudio software makes designing and printing professional-looking cards easy.

Jesteś zainteresowany?

Zostaw nam swoje dane a skontaktujemy się z Tobą!

(*):

Przeceny
Oznakowanie zgodności
Etykietowanie informacji
Drukarki kart
Zarządzanie zapasami
Beaverbrooks, UK

Beaverbrooks, Wielka Brytania

Zastosowanie kodów kreskowych w Beaverbrooks i związane z tym korzyści ewoluowały z czasem, aż w końcu firma postanowiła odejść od scentralizowanego systemu drukowania etykiet. Podjęto decyzję, aby wprowadzić do użytku niezawodne i kompaktowe drukarki kodów kreskowych Zebra rozmieszczone w kluczowych punktach w firmie, takich jak sklepy i magazyny.


Dzięki stworzeniu i integracji nowej bazy danych współpracującej z systemem drukowania czytelnych etykiet z kodami kreskowymi szczegółowe informacje o produktach mogły teraz być łatwo rejestrowane.

Korzyści


LP-TLP 2824 Plus

Leading the way in versatile and affordable desktop printing


"Biorąc pod uwagę obecny koszt czasu roboczego, wykorzystane zasoby i dokładność informacji o zapasach, zwrot z inwestycji po strategicznym wprowadzeniu drukarek Zebra do procesu biznesowego był ewidentny."
Patrick Walker Szef Działu Informatyki, Beaverbrooks, Wielka Brytania.


Client's Web Adress http://www.beaverbrooks.co.uk/


Obniżenie kosztów przedsiębiorstwa i dostęp do dokładnych danych w czasie rzeczywistym dzięki drukarkom biurkowym Zebra® TLP 2844™

Beaverbrooks to nagradzana rodzinna firma jubilerska, posiadająca ponad 93 lata doświadczenia w handlu detalicznym. Firma prowadzi 65 punktów sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii oraz witrynę internetową obsługującą klientów na całym świecie i jest to obecnie jedna z największych w Wielkiej Brytanii sieci sklepów jubilerskich. Zastosowanie technologii odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu klientom wysokiego standardu obsługi i obniżaniu przy tym kosztów tej obsługi.

Współpraca z firmą Zebra Technologies rozpoczęła się ok. 12 lat temu, gdy w Beaverbrooks używano ręcznie grawerowanych mosiężnych przywieszek do identyfikacji każdego produktu. Po wprowadzeniu nowych systemów zarządzania towarem i kontroli zapasów Zebra znacznie pomogła firmie Beaverbrooks w zastosowaniu procesu automatycznej identyfikacji (Auto-ID), łącząc nowo zainstalowane oprogramowanie z drukarkami kodów kreskowych Zebra® znajdującymi się w centrali firmy. Pozwoliło to na tworzenie wysokiej jakości etykiet jednostkowych, które można skanować czytnikiem. „Istotne było dokładne oddanie szczegółów, gdyż etykieta musiała wytrzymać proces czyszczenia chemicznego w punkcie sprzedaży, stosowany w celu zapewnienia, że sprzedawane produkty były w nieskazitelnym stanie. Systemem etykietowania objęto także produkty zwracane do sklepu, aby przepływ produktów można było dokładnie śledzić w firmie. Ta sama drukarka Zebra nadal jeszcze świetnie działa – i drukuje wysokiej jakości kody kreskowe w wysokiej rozdzielczości!” – wyjaśnia Patrick Walker, szef Działu Informatyki w Beaverbrooks.

Obecnie Beaverbrooks wykorzystuje drukarki kodów kreskowych Zebra TLP 2844 w całej firmie. Zapewnia to dane w czasie rzeczywistym, które umożliwiają efektywną pracę systemów EPoS (elektroniczny punkt sprzedaży) oraz systemów zarządzania zapasami. Pozwala to firmie zaoferować klientom lepszą dostępność produktów i efektywną obsługę przy utrzymaniu niższych kosztów dzięki oszczędnościom zapewnionym przez rozwiązania Zebry.

Problemy

  • Ponowne etykietowanie produktów zwracanych do sklepu: Zwracane do sklepu produkty oznaczone jako „dobry” towar są ponownie widoczne w systemie POS dopiero po dłuższym czasie, gdyż drukarki kodów kreskowych zlokalizowane są w odległej centrali firmy. W rezultacie klienci otrzymują informację „brak towaru”, chociaż w rzeczywistości produkt może znajdować się w sklepie.
  • Wymiana uszkodzonych/uzupełnianie brakujących etykiet w sklepie: Etykieta może oderwać się od produktu i zginąć. Ponowne etykietowanie na miejscu w sklepie jest niemożliwe, gdyż zwracane produkty muszą być etykietowane zgodnie z procesami przenoszenia towaru w ramach scentralizowanego systemu internetowego w Beaverbrooks.
  • Szczegółowe informacje o produktach: Niektóre produkty dostępne są w różnych rozmiarach, np. pierścionki i wisiorki, nie ma jednak systemu, który umożliwiałby rejestrowanie i śledzenie szczegółów na takim poziomie.

Korzyści

  • Ponowne etykietowanie produktów w sklepie umożliwia uzupełnianie brakujących etykiet i ponowne wprowadzanie zwracanego dobrego towaru do zapasów sklepowych. Ogranicza to gromadzenie nadwyżki zapasów oraz niezadowolenie klientów z powodu niedostępności produktów.
  • Informacje o rozmiarach. Firma Beaverbrooks stworzyła nową bazę danych zawierającą informacje o rozmiarach, integrując system tworzenia etykiet z kodami kreskowymi, system magazynowy i system POS z drukarkami kodów kreskowych Zebra.
  • Poprawność danych dotyczących rozmiarów produktów. Aby zapewnić poprawność wprowadzanych danych, drukarki kodów kreskowych są skonfigurowane tak, że pełnią funkcję punktów kontrolnych procesu i dlatego drukują tylko wtedy, gdy kody rozmiarów dla określonych linii produktów zostały wprowadzone do systemu.
  • Śledzenie przepływu towaru między sklepami jest bardziej przejrzyste. Poprawność danych o zapasach jest zapewniona dzięki zastosowaniu kodów kreskowych do potwierdzenia przyjęcia i wysyłki towarów.
  • Widoczność towaru w czasie rzeczywistym. Skanowanie kodów kreskowych na wszystkich etapach przepływu towarów (zwroty do sklepu, magazyn i punkt sprzedaży) zapewnia widoczność towaru i rozliczanie transakcji w czasie rzeczywistym.
  • Ograniczenie błędów podczas sprzedaży w sklepie. Przyjazne dla użytkownika etykiety z kodami kreskowymi zapewniają większą dokładność informacji. System ponadto łączy kod kreskowy z obrazem produktu, dzięki czemu każdy produkt oznaczony jest właściwą etykietą.
  • Podejście zorientowane na klienta. Dzięki szybkości wprowadzania danych i dostępności informacji pracownicy obsługujący punkty sprzedaży detalicznej i internetowej poświęcają mniej czasu na wprowadzanie danych i wyszukiwanie lokalizacji produktów. W rezultacie mogą poświęcić więcej czasu klientom. Jest to szczególnie ważne w okresach zwiększonego ruchu sezonowego.