Sprawdź naszą ofertę drukarek i rozwiązań w handlu detalicznym.

Produkty Zebra to najlepszy wybór!

Printers in retail

Drukarki w sprzedaży detalicznej

Savvy retailers rely on Zebra’s thermal printers and supplies to help reduce operating and labor costs and build customer loyalty.

Case Study

Case Study

How other business benefits from Zebra® technology.

Is There a Zebra in Your Life?

Software

Wysoka-wydajność oprogramowania

Whether you are a small business or a large enterprise, Zebra’s CardStudio software makes designing and printing professional-looking cards easy.

Jesteś zainteresowany?

Zostaw nam swoje dane a skontaktujemy się z Tobą!

(*):

Przeceny
Oznakowanie zgodności
Etykietowanie informacji
Drukarki kart
Zarządzanie zapasami

Centrum ogrodnicze Van Hage, W. Brytania

Firma Van Hage od prawie 60 lat działa jako jeden z najnowocześniejszych dostawców detalicznych w sektorze ogrodniczym i rekreacyjnym, utrzymując pozycję lidera w swojej branży. Przedsiębiorstwo to jest teraz jednym z największych w Wielkiej Brytanii detalistów produktów ogrodniczych i rekreacyjnych. W 2010 r. firma otworzyła w Peterborough nowy sklep, który dołączył do dwóch istniejących już placówek w Hertfordshire oraz serwisu sprzedaży internetowej.

Rozwiązanie

  • Drukarka kart Zebra® ZXP Series 8™
  • Oprogramowanie Zebra® CardStudio™ Professional
  • Materiały eksploatacyjne do druku kart Zebra®

ZXP 8

Zebra® XP Series 8™ re-transfer card printer. The first re-transfer printer from Zebra.


“Przeprowadziliśmy analizę kosztów druku ponad 1000 kart i po uwzględnieniu kosztu drukarki i materiałów eksploatacyjnych oszczędzamy ok. 2,50 GBP za każdym razem, gdy drukujemy kartę.

Oszczędzamy także co tydzień wiele roboczogodzin, gdyż nie musimy wydawać dużej liczby kart tymczasowych w godzinach szczytu, a klienci bardzo lubią patrzeć, jak ich karta jest drukowana!”
Chris Luther, dyrektor działu informatyki, centra ogrodnicze Van Hage, Wielka Brytania

Get more info

Client's Web Adress http://www.vanhage.co.uk


Van Hage rozwija program lojalnościowy dzięki drukarce kart Zebra®

Aby zadowolić szybko rosnącą bazę klientów sklepu Peterborough, Van Hage oferuje program lojalnościowy „Enjoy the Privilege” („Zostań uprzywilejowanym klientem”). Program ma pomóc w utrzymaniu regularnych klientów i zdobyciu nowych, a także ma umożliwić analizę zwyczajów zakupowych klientów w ramach działań marketingowych firmy opartych na bazie danych.

Firma Van Hage korzystała wcześniej z usług zewnętrznego zakładu drukującego karty, który tworzył i wydawał dla niej karty lojalnościowe, a teraz robi to we własnym zakresie, używając najnowocześniejszej drukarki kart Zebra ZXP Series 8. Takie rozwiązanie zapewnia firmie znaczną oszczędność kosztów i czasu, podnosząc jednocześnie ogólne zadowolenie klientów z programu lojalnościowego.

Zastosowane rozwiązanie

Dyrektor działu informatyki Van Hage, Chris Luther, widział pracę drukarek Zebra w różnych środowiskach. Po zapoznaniu się z różnymi recenzjami postanowił wypróbować demonstracyjną drukarkę kart ZXP Series 8 i oprogramowanie CardStudio, aby ocenić łatwość obsługi, szybkość i jakość druku kart oferowane przez tę drukarkę.

Chris odkrył wkrótce, że za pomocą oprogramowania CardStudio może łączyć się bezpośrednio z firmowym systemem marketingowym, a pracownicy obsługujący kasy mogą drukować karty na żądanie na drukarce ZXP Series 8 w ciągu 20 lub 30 sekund od złożenia zamówienia przez klienta.

Po wydrukowaniu pierwszej serii 1500 kart Van Hage uważa, że drukarka kart ZXP Series 8 może poradzić sobie z zadaniami druku dużej liczby kart bez przestojów. Okazało się, że karty są najwyższej jakości i zawierają przyznawany na bieżąco numer klienta, który łączy się z elektronicznym systemem punktu sprzedaży (EPOS), umożliwiając analizę marketingowej bazy danych.


Drukarka kart ZXP Series 8 zapewniła firmie Van Hage znaczną oszczędność kosztów. W porównaniu z wcześniejszym kosztem druku kart wynoszącym prawie 3 GBP na sztukę, sklep w Peterborough może teraz drukować karty za ok. 0,61 GBP, w co wchodzi już koszt drukarki i materiałów eksploatacyjnych!

Problem

  • Van Hage co roku wydaje klientom ok. 10.000 kart lojalnościowych, a zapotrzebowanie na karty czasem nagle znacznie wzrasta, gdy sklep w Peterborough odwiedza duża liczba nowych klientów.
  • Dawniej firma zlecała tworzenie i wydawanie kart lojalnościowych lokalnej firmie poligraficznej, co wiązało się z dużym nakładem kosztów i czasu. Zakład ten wydawał karty lojalnościowe klientom z listy osób, które ostatnio przystąpiły do programu.
  • Następnie poświęcano znaczną ilość czasu na generowanie i formatowanie pliku dla lokalnej firmy poligraficznej. Często następowały opóźnienia, gdy firma Van Hage musiała gromadzić zamówienia na karty z kilku cichych tygodni handlowych, aby spełnić wymagania dotyczące minimalnych zamówień na druk kart nakładane przez dostawcę usług poligraficznych..
  • Później tymczasowe karty i numery rejestracyjne trzeba było wydawać klientom, korzystając z prostej drukarki stacjonarnej. Oznaczało to, że na wydanie stałej karty często trzeba było czekać dłużej niż przez wymagane 28 dni, co oznaczało niedotrzymanie własnych obietnic w zakresie obsługi.

Korzyści

  • Personalizowane karty lojalnościowe z obrazem marki, wydawane na żądanie.
  • Marketing docelowy oparty na bazie danych. Zapisywane na kartach informacje o zakupach klientów są rejestrowane przy kasie do późniejszego wykorzystania w działaniach marketingu docelowego opartego na bazie danych.
  • Szybki druk umożliwia wydawanie w każdym sklepie stałych kart lojalnościowych nowym klientom. Trwa to tylko kilka sekund i nie wymaga dodatkowej obsługi administracyjnej procesu drukowania.
  • Koszty niższe o 80%. Drukowanie kart we własnym zakresie eliminuje potrzebę korzystania z kosztownych zewnętrznych usług poligraficznych. Firma Van Hage przeprowadziła analizę kosztów druku 1000 kart. Poprzedni koszt 2,97 GBP na kartę został teraz obniżony do ok. 0,61 GBP, co obejmuje koszt drukarki i materiałów eksploatacyjnych.
  • Elastyczność. Szybki druk wielu kart umożliwia sklepom Van Hage obsługę rosnącej nagle liczby klientów w okresach szczytu.
  • Większe zadowolenie klientów. Karty lojalnościowe są trwałe, mają wygląd i fakturę wysokiej jakości oraz mogą być wydawane na bieżąco do natychmiastowego użytku.
  • Minimalne przestoje. System wydawania kart we własnym zakresie działa nieprzerwanie i wymaga tylko niewielkich przestojów podczas konserwacji.