Drukarki w sprzedaży detalicznej
Savvy retailers rely on Zebra’s thermal printers and supplies to help reduce operating and labor costs and build customer loyalty.
Wysoka-wydajność oprogramowania
Whether you are a small business or a large enterprise, Zebra’s CardStudio software makes designing and printing professional-looking cards easy.
Jesteś zainteresowany?
Zostaw nam swoje dane a skontaktujemy się z Tobą!
Przeceny
Oznakowanie zgodności
Etykietowanie informacji
Drukarki kart
Zarządzanie zapasami
Beaverbrooks, Wielka Brytania
Zastosowanie kodów kreskowych w Beaverbrooks i związane z tym korzyści ewoluowały z czasem, aż w końcu firma postanowiła odejść od scentralizowanego systemu drukowania etykiet. Podjęto decyzję, aby wprowadzić do użytku niezawodne i kompaktowe drukarki kodów kreskowych Zebra rozmieszczone w kluczowych punktach w firmie, takich jak sklepy i magazyny.
Dzięki stworzeniu i integracji nowej bazy danych współpracującej z systemem drukowania czytelnych etykiet z kodami kreskowymi szczegółowe informacje o produktach mogły teraz być łatwo rejestrowane.
Korzyści
- Drukarki biurkowe Zebra TLP 2844
- Drukarki wysokiej klasy Zebra® Xi4™
- System EPoS firmy Beaverbrooks
- System zarządzania towarem Torex Nova
LP-TLP 2824 Plus
Leading the way in versatile and affordable desktop printing
"Biorąc pod uwagę obecny koszt czasu roboczego, wykorzystane zasoby i dokładność informacji o zapasach, zwrot z inwestycji po strategicznym wprowadzeniu drukarek Zebra do procesu biznesowego był ewidentny."
Patrick Walker Szef Działu Informatyki, Beaverbrooks, Wielka Brytania.
Client's Web Adress http://www.beaverbrooks.co.uk/
Obniżenie kosztów przedsiębiorstwa i dostęp do dokładnych danych w czasie rzeczywistym dzięki drukarkom biurkowym Zebra® TLP 2844™
Beaverbrooks to nagradzana rodzinna firma jubilerska, posiadająca ponad 93 lata doświadczenia w handlu detalicznym. Firma prowadzi 65 punktów sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii oraz witrynę internetową obsługującą klientów na całym świecie i jest to obecnie jedna z największych w Wielkiej Brytanii sieci sklepów jubilerskich. Zastosowanie technologii odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu klientom wysokiego standardu obsługi i obniżaniu przy tym kosztów tej obsługi.
Współpraca z firmą Zebra Technologies rozpoczęła się ok. 12 lat temu, gdy w Beaverbrooks używano ręcznie grawerowanych mosiężnych przywieszek do identyfikacji każdego produktu. Po wprowadzeniu nowych systemów zarządzania towarem i kontroli zapasów Zebra znacznie pomogła firmie Beaverbrooks w zastosowaniu procesu automatycznej identyfikacji (Auto-ID), łącząc nowo zainstalowane oprogramowanie z drukarkami kodów kreskowych Zebra® znajdującymi się w centrali firmy. Pozwoliło to na tworzenie wysokiej jakości etykiet jednostkowych, które można skanować czytnikiem. „Istotne było dokładne oddanie szczegółów, gdyż etykieta musiała wytrzymać proces czyszczenia chemicznego w punkcie sprzedaży, stosowany w celu zapewnienia, że sprzedawane produkty były w nieskazitelnym stanie. Systemem etykietowania objęto także produkty zwracane do sklepu, aby przepływ produktów można było dokładnie śledzić w firmie. Ta sama drukarka Zebra nadal jeszcze świetnie działa – i drukuje wysokiej jakości kody kreskowe w wysokiej rozdzielczości!” – wyjaśnia Patrick Walker, szef Działu Informatyki w Beaverbrooks.
Obecnie Beaverbrooks wykorzystuje drukarki kodów kreskowych Zebra TLP 2844 w całej firmie. Zapewnia to dane w czasie rzeczywistym, które umożliwiają efektywną pracę systemów EPoS (elektroniczny punkt sprzedaży) oraz systemów zarządzania zapasami. Pozwala to firmie zaoferować klientom lepszą dostępność produktów i efektywną obsługę przy utrzymaniu niższych kosztów dzięki oszczędnościom zapewnionym przez rozwiązania Zebry.
Problemy
- Ponowne etykietowanie produktów zwracanych do sklepu: Zwracane do sklepu produkty oznaczone jako „dobry” towar są ponownie widoczne w systemie POS dopiero po dłuższym czasie, gdyż drukarki kodów kreskowych zlokalizowane są w odległej centrali firmy. W rezultacie klienci otrzymują informację „brak towaru”, chociaż w rzeczywistości produkt może znajdować się w sklepie.
- Wymiana uszkodzonych/uzupełnianie brakujących etykiet w sklepie: Etykieta może oderwać się od produktu i zginąć. Ponowne etykietowanie na miejscu w sklepie jest niemożliwe, gdyż zwracane produkty muszą być etykietowane zgodnie z procesami przenoszenia towaru w ramach scentralizowanego systemu internetowego w Beaverbrooks.
- Szczegółowe informacje o produktach: Niektóre produkty dostępne są w różnych rozmiarach, np. pierścionki i wisiorki, nie ma jednak systemu, który umożliwiałby rejestrowanie i śledzenie szczegółów na takim poziomie.
Korzyści
- Ponowne etykietowanie produktów w sklepie umożliwia uzupełnianie brakujących etykiet i ponowne wprowadzanie zwracanego dobrego towaru do zapasów sklepowych. Ogranicza to gromadzenie nadwyżki zapasów oraz niezadowolenie klientów z powodu niedostępności produktów.
- Informacje o rozmiarach. Firma Beaverbrooks stworzyła nową bazę danych zawierającą informacje o rozmiarach, integrując system tworzenia etykiet z kodami kreskowymi, system magazynowy i system POS z drukarkami kodów kreskowych Zebra.
- Poprawność danych dotyczących rozmiarów produktów. Aby zapewnić poprawność wprowadzanych danych, drukarki kodów kreskowych są skonfigurowane tak, że pełnią funkcję punktów kontrolnych procesu i dlatego drukują tylko wtedy, gdy kody rozmiarów dla określonych linii produktów zostały wprowadzone do systemu.
- Śledzenie przepływu towaru między sklepami jest bardziej przejrzyste. Poprawność danych o zapasach jest zapewniona dzięki zastosowaniu kodów kreskowych do potwierdzenia przyjęcia i wysyłki towarów.
- Widoczność towaru w czasie rzeczywistym. Skanowanie kodów kreskowych na wszystkich etapach przepływu towarów (zwroty do sklepu, magazyn i punkt sprzedaży) zapewnia widoczność towaru i rozliczanie transakcji w czasie rzeczywistym.
- Ograniczenie błędów podczas sprzedaży w sklepie. Przyjazne dla użytkownika etykiety z kodami kreskowymi zapewniają większą dokładność informacji. System ponadto łączy kod kreskowy z obrazem produktu, dzięki czemu każdy produkt oznaczony jest właściwą etykietą.
- Podejście zorientowane na klienta. Dzięki szybkości wprowadzania danych i dostępności informacji pracownicy obsługujący punkty sprzedaży detalicznej i internetowej poświęcają mniej czasu na wprowadzanie danych i wyszukiwanie lokalizacji produktów. W rezultacie mogą poświęcić więcej czasu klientom. Jest to szczególnie ważne w okresach zwiększonego ruchu sezonowego.