Drukarki w sprzedaży detalicznej
Savvy retailers rely on Zebra’s thermal printers and supplies to help reduce operating and labor costs and build customer loyalty.
Wysoka-wydajność oprogramowania
Whether you are a small business or a large enterprise, Zebra’s CardStudio software makes designing and printing professional-looking cards easy.
Jesteś zainteresowany?
Zostaw nam swoje dane a skontaktujemy się z Tobą!
Przeceny
Oznakowanie zgodności
Etykietowanie informacji
Drukarki kart
Zarządzanie zapasami
Topshop, Rosja
Jesienią 2006 r. grupa Eliona otworzyła w Rosji franczyzową sieć sklepów odzieżowych Topshop. Sieć Topshop, która jest dobrze znaną marką w centrach handlowych Europy Zachodniej, oferuje modę męską i damską ze średniej półki. Pierwszy sklep sieci w Moskwie otwarto w centrum handlowym „Europejski” na powierzchni handlowej 1000 metrów. Jednym z głównych wymagań Topshop Russia było wdrożenie nowoczesnego systemu dokonywania przecen, który można łatwo zintegrować z istniejącymi systemami informatycznymi sklepów.
Rozwiązanie
- Drukarki przenośne Zebra ® QL 320 Plus połączone z terminalem przenośnym wyposażonym w oprogramowanie innego dostawcy do rejestrowania poziomu zapasów, odbioru i dostaw odzieży oraz drukowania etykiet przecenowych.
- Grupa Eliona jako jedna z pierwszych firm w Rosji zastosowała tak nowoczesne rozwiązanie do drukowania etykiet przecenowych w odzieżowych sklepach detalicznych.
QLn Series
Zebra® QLn™ Series. A popular family of portable thermal printers QL™
“Jesteśmy zadowoleni z wyników i jakości tego projektu. Najprawdopodobniej będziemy chcieli w przyszłości ponownie wykorzystać ten system przenośnego druku etykiet przecenowych w innych sklepach franczyzowych grupy Eliona.”
Oleg Andreev, Dyrektor ds. Informatyki w grupie Eliona
Client's Web Adress http://www.beaverbrooks.co.uk/
Nowy mobilny system druku etykiet przecenowych podnosi standard obsługi klientów.
Realizacja projektu
Według Dyrektora ds. Informatyki w grupie Eliona, Olega Andrejewa, otwarcie nowego sklepu Topshop w Moskwie oznaczało, że konieczne było wdrożenie nowego systemu do drukowania etykiet przecenowych, który dałoby się zintegrować z pozostałymi systemami informatycznymi firmy. Dlatego partner w dziedzinie automatycznej identyfikacji wybrany do wdrożenia tego projektu dla Topshop Russia musiał mieć odpowiednie specjalistyczne doświadczenie w tym obszarze, a także zdolność do zapewnienia klientom dobrej obsługi i pomocy technicznej.ej.
Nowe przenośne rozwiązanie drukarki wykorzystujące Zebra ® QL 320 mobilną Plus połączone technologię z przenośnymi druku obejmowało terminalami. Ten system obsługuje szereg opcji druku etykiet cenowych. Ponadto istniejące oprogramowanie używane dotąd do rejestrowania poziomu zapasów oraz odbioru i wysyłki odzieży zostało rozszerzone o możliwość wprowadzania na żądanie zmian w przecenach.
Rezultaty
Dzięki nowemu systemowi przenośnego druku etykiet przecenowych ekspedienci w sklepach Topshop Russia mogą teraz drukować nowe etykiety za każdym razem, gdy znajdą produkt wymagający przeceny.
To korzystne rozwiązanie ogromnie ułatwiło dokonywanie przecen w sklepach w porównaniu z poprzednim systemem. W rezultacie uzyskano większe marże i zyski dzięki większej oszczędności czasu i ograniczeniu błędów, ogólnej poprawie obsługi klientów i szybszej obsłudze kasowej zapewnianej klientom.
Oleg Andrejew powiedział: ” Jesteśmy zadowoleni z wyników i jakości tego projektu. Najprawdopodobniej będziemy chcieli w przyszłości ponownie wykorzystać ten system przenośnego druku etykiet przecenowych w innych sklepach franczyzowych grupy Eliona.”
“Realizacja projektu potwierdza, że drukarki Zebra przyczyniają się do efektywności procesów biznesowych naszych klientów” – dodała Olga Gerasimowa, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w Zebra Technologies Russia & CIS. „Zebra Technologies stara się nawiązywać trwałe więzi z klientami i partnerami handlowymi, prezentując im szeroki wybór wysokiej jakości rozwiązań do druku przyczyniających się do optymalizacji bieżącej działalności firm.”
Problem
- Stosowano staroświecki proces ręcznego oznaczania przecen.
- Potrzebna była możliwość obniżania cen detalicznych tylko wybranych produktów odzieżowych, a nie całych kolekcji obejmujących kilkaset produktów w sklepie.
- Drukowanie etykiet przecenowych na drukarkach stacjonarnych prowadziło do popełniania wielu błędów finansowych, nie wspominając o stracie czasu i zasobów.
- Zamawianie etykiet promocyjnych u zewnętrznego dostawcy powodowało opóźnienia i błędy.
Korzyści
- Ekspedienci w sklepach Topshop Russia mogą drukować etykiety przecenowe na żądanie dla wybranych produktów na sali sprzedaży i nie muszą w tym celu chodzić na zaplecze.
- Łatwiejsze i szybsze przecenianie odzieży oszczędza czas, ogranicza straty i zmniejsza liczbę popełnianych błędów.
- Większa wydajność pracowników, wyższe marże i zyski.
- Sprawniejsza praca kasjerów i lepsza obsługa klientów.
- Pracownicy mają więcej czasu na obsługę klientów.