Drukarki w sprzedaży detalicznej
Savvy retailers rely on Zebra’s thermal printers and supplies to help reduce operating and labor costs and build customer loyalty.
Wysoka-wydajność oprogramowania
Whether you are a small business or a large enterprise, Zebra’s CardStudio software makes designing and printing professional-looking cards easy.
Jesteś zainteresowany?
Zostaw nam swoje dane a skontaktujemy się z Tobą!
Przeceny
Oznakowanie zgodności
Etykietowanie informacji
Drukarki kart
Zarządzanie zapasami
Beaverbrooks, Wielka Brytania
Zastosowanie kodów kreskowych w Beaverbrooks i związane z tym korzyści ewoluowały z czasem, aż w końcu firma postanowiła odejść od scentralizowanego systemu drukowania etykiet. Podjęto decyzję, aby wprowadzić do użytku niezawodne i kompaktowe drukarki kodów kreskowych Zebra rozmieszczone w kluczowych punktach w firmie, takich jak sklepy i magazyny.
Case study, Beaverbrooks, Wielka Brytania
Caprabo, Hiszpania
Firma Caprabo powstała 48 lat temu. Jedną z głównych przyczyn nadzwyczajnego wzrostu sprzedaży i rozwoju tego hiszpańskiego detalisty jest firmowy program lojalnościowy. Firma wprowadziła po raz pierwszy program lojalnościowy w 1996 r., oferując klientom swoją pierwszą kartę lojalnościową. Dzięki temu innowacyjnemu projektowi firma Caprabo zyskała wówczas miano pioniera w dziedzinie zarządzania relacjami z klientami. Teraz, ponad dekadę później, firma wciąż realizuje innowacyjne projekty i inicjatywy wyróżniające ją wśród konkurentów w sektorze detalicznym. W 2006 r. sieć Caprabo rozpoczęła nowy program lojalnościowy mający oferować klientom maksymalne oszczędności. W rezultacie poziom wykorzystania kart lojalnościowych przy zakupach w sieci sklepów Caprabo należy do najwyższych. Ponad 80% klientów tego detalisty jest posiadaczami kart, co oznacza ponad dwa miliony aktywnych kart lojalnościowych
Case study, Caprabo, Hiszpania
Topshop, Rosja
During autumn 2006 the Eliona Group launched, under franchise, the Topshop chain of retail clothes stores in Russia. Already well established in Western Europe as a familiar high street name, Topshop sells mid-priced mens and womens clothes. Its first store in Moscow opened in the “Evropeiskiy” trade centre, taking up 1000 metres of retail space. One of the key requirements of Topshop Russia was to implement a leading edge price mark down system which could be easily integrated with the store’s existing IT systems.
Case study, Topshop, Rosja
Centrum ogrodnicze Van Hage, W. Brytania
Firma Van Hage od prawie 60 lat działa jako jeden z najnowocześniejszych dostawców detalicznych w sektorze ogrodniczym i rekreacyjnym, utrzymując pozycję lidera w swojej branży. Przedsiębiorstwo to jest teraz jednym z największych w Wielkiej Brytanii detalistów produktów ogrodniczych i rekreacyjnych. W 2010 r. firma otworzyła w Peterborough nowy sklep, który dołączył do dwóch istniejących już placówek w Hertfordshire oraz serwisu sprzedaży internetowej.
Case study, Centrum ogrodnicze Van Hage, W. Brytania