Drukarki w sprzedaży detalicznej
Savvy retailers rely on Zebra’s thermal printers and supplies to help reduce operating and labor costs and build customer loyalty.
Wysoka-wydajność oprogramowania
Whether you are a small business or a large enterprise, Zebra’s CardStudio software makes designing and printing professional-looking cards easy.
Jesteś zainteresowany?
Zostaw nam swoje dane a skontaktujemy się z Tobą!
Przeceny
Oznakowanie zgodności
Etykietowanie informacji
Drukarki kart
Zarządzanie zapasami
Centrum ogrodnicze Van Hage, W. Brytania
Firma Van Hage od prawie 60 lat działa jako jeden z najnowocześniejszych dostawców detalicznych w sektorze ogrodniczym i rekreacyjnym, utrzymując pozycję lidera w swojej branży. Przedsiębiorstwo to jest teraz jednym z największych w Wielkiej Brytanii detalistów produktów ogrodniczych i rekreacyjnych. W 2010 r. firma otworzyła w Peterborough nowy sklep, który dołączył do dwóch istniejących już placówek w Hertfordshire oraz serwisu sprzedaży internetowej.
Rozwiązanie
- Drukarka kart Zebra® ZXP Series 8™
- Oprogramowanie Zebra® CardStudio™ Professional
- Materiały eksploatacyjne do druku kart Zebra®
ZXP 8
Zebra® XP Series 8™ re-transfer card printer. The first re-transfer printer from Zebra.
“Przeprowadziliśmy analizę kosztów druku ponad 1000 kart i po uwzględnieniu kosztu drukarki i materiałów eksploatacyjnych oszczędzamy ok. 2,50 GBP za każdym razem, gdy drukujemy kartę.
Oszczędzamy także co tydzień wiele roboczogodzin, gdyż nie musimy wydawać dużej liczby kart tymczasowych w godzinach szczytu, a klienci bardzo lubią patrzeć, jak ich karta jest drukowana!”
Chris Luther, dyrektor działu informatyki, centra ogrodnicze Van Hage, Wielka Brytania
Get more info
Client's Web Adress http://www.vanhage.co.uk
Van Hage rozwija program lojalnościowy dzięki drukarce kart Zebra®
Aby zadowolić szybko rosnącą bazę klientów sklepu Peterborough, Van Hage oferuje program lojalnościowy „Enjoy the Privilege” („Zostań uprzywilejowanym klientem”). Program ma pomóc w utrzymaniu regularnych klientów i zdobyciu nowych, a także ma umożliwić analizę zwyczajów zakupowych klientów w ramach działań marketingowych firmy opartych na bazie danych.
Firma Van Hage korzystała wcześniej z usług zewnętrznego zakładu drukującego karty, który tworzył i wydawał dla niej karty lojalnościowe, a teraz robi to we własnym zakresie, używając najnowocześniejszej drukarki kart Zebra ZXP Series 8. Takie rozwiązanie zapewnia firmie znaczną oszczędność kosztów i czasu, podnosząc jednocześnie ogólne zadowolenie klientów z programu lojalnościowego.
Zastosowane rozwiązanie
Dyrektor działu informatyki Van Hage, Chris Luther, widział pracę drukarek Zebra w różnych środowiskach. Po zapoznaniu się z różnymi recenzjami postanowił wypróbować demonstracyjną drukarkę kart ZXP Series 8 i oprogramowanie CardStudio, aby ocenić łatwość obsługi, szybkość i jakość druku kart oferowane przez tę drukarkę.
Chris odkrył wkrótce, że za pomocą oprogramowania CardStudio może łączyć się bezpośrednio z firmowym systemem marketingowym, a pracownicy obsługujący kasy mogą drukować karty na żądanie na drukarce ZXP Series 8 w ciągu 20 lub 30 sekund od złożenia zamówienia przez klienta.
Po wydrukowaniu pierwszej serii 1500 kart Van Hage uważa, że drukarka kart ZXP Series 8 może poradzić sobie z zadaniami druku dużej liczby kart bez przestojów. Okazało się, że karty są najwyższej jakości i zawierają przyznawany na bieżąco numer klienta, który łączy się z elektronicznym systemem punktu sprzedaży (EPOS), umożliwiając analizę marketingowej bazy danych.
Drukarka kart ZXP Series 8 zapewniła firmie Van Hage znaczną oszczędność kosztów. W porównaniu z wcześniejszym kosztem druku kart wynoszącym prawie 3 GBP na sztukę, sklep w Peterborough może teraz drukować karty za ok. 0,61 GBP, w co wchodzi już koszt drukarki i materiałów eksploatacyjnych!
Problem
-
Van Hage co roku wydaje klientom ok. 10.000 kart lojalnościowych, a zapotrzebowanie na karty czasem nagle znacznie wzrasta, gdy sklep w Peterborough odwiedza duża liczba nowych klientów.
-
Dawniej firma zlecała tworzenie i wydawanie kart lojalnościowych lokalnej firmie poligraficznej, co wiązało się z dużym nakładem kosztów i czasu. Zakład ten wydawał karty lojalnościowe klientom z listy osób, które ostatnio przystąpiły do programu.
-
Następnie poświęcano znaczną ilość czasu na generowanie i formatowanie pliku dla lokalnej firmy poligraficznej. Często następowały opóźnienia, gdy firma Van Hage musiała gromadzić zamówienia na karty z kilku cichych tygodni handlowych, aby spełnić wymagania dotyczące minimalnych zamówień na druk kart nakładane przez dostawcę usług poligraficznych..
- Później tymczasowe karty i numery rejestracyjne trzeba było wydawać klientom, korzystając z prostej drukarki stacjonarnej. Oznaczało to, że na wydanie stałej karty często trzeba było czekać dłużej niż przez wymagane 28 dni, co oznaczało niedotrzymanie własnych obietnic w zakresie obsługi.
Korzyści
- Personalizowane karty lojalnościowe z obrazem marki, wydawane na żądanie.
- Marketing docelowy oparty na bazie danych. Zapisywane na kartach informacje o zakupach klientów są rejestrowane przy kasie do późniejszego wykorzystania w działaniach marketingu docelowego opartego na bazie danych.
-
Szybki druk umożliwia wydawanie w każdym sklepie stałych kart lojalnościowych nowym klientom. Trwa to tylko kilka sekund i nie wymaga dodatkowej obsługi administracyjnej procesu drukowania.
-
Koszty niższe o 80%. Drukowanie kart we własnym zakresie eliminuje potrzebę korzystania z kosztownych zewnętrznych usług poligraficznych. Firma Van Hage przeprowadziła analizę kosztów druku 1000 kart. Poprzedni koszt 2,97 GBP na kartę został teraz obniżony do ok. 0,61 GBP, co obejmuje koszt drukarki i materiałów eksploatacyjnych.
-
Elastyczność. Szybki druk wielu kart umożliwia sklepom Van Hage obsługę rosnącej nagle liczby klientów w okresach szczytu.
-
Większe zadowolenie klientów. Karty lojalnościowe są trwałe, mają wygląd i fakturę wysokiej jakości oraz mogą być wydawane na bieżąco do natychmiastowego użytku.
- Minimalne przestoje. System wydawania kart we własnym zakresie działa nieprzerwanie i wymaga tylko niewielkich przestojów podczas konserwacji.